Παρασκευή, 4 Φεβρουαρίου 2011

TIPS για χαλάρωση με τη βοήθεια αρωματικών κεριών.



Λοιπόν…νιώθετε κουρασμένοι και γεμάτοι ένταση μέρα με τη μέρα. Σκέφτεστε να ξεκινήσετε τη yoga, το διαλογισμό ή να αρχίσετε να τρέχετε στα spa για νέες χαλαρωτικές εμπειρίες, όμως δυστυχώς δεν έχετε ούτε το χρόνο για να το κάνετε τη δεδομένη χρονική στιγμή  ούτε σας το επιτρέπει το budget σας. Αφήστε με λοιπόν να σας  δείξω μερικές πολύ πολύ απλές τεχνικές χαλάρωσης χωρίς καμιά επιβάρυνση και καμιά προαπαιτούμενη γνώση για να τις εφαρμόσετε, χρησιμοποιώντας απλά μερικά κεριά. Σχεδόν ο καθένας μας έχει στο σπίτι του τουλάχιστον ένα κεράκι, και οι περισσότεροι από εμάς έχουμε αρκετά, ακόμη όμως και αν δεν έχουμε το πλησιέστερο home store είναι σίγουρο πώς έχει μια μεγάλη γκάμα για να διαλέξουμε.

Αρχικά θέλω να αναφέρω πως δεν είναι απαραίτητο να έχουμε κάποιο συγκεκριμένο τύπο κεριών στο σπίτι. Σχεδόν όλα τα κεριά είναι απόλυτα λειτουργικά για τη χαλάρωση μας κυρίως  όμως τα αρωματικά. Έτσι θα σας δώσω μερικές ιδέες σχετικά με το τι είδους αρώματα να χρησιμοποιείτε για να απολαμβάνετε πλήρως όλα τα πλεονεκτήματα που μπορεί να σας προσφέρει  μια αρωματική χαλάρωση με κεριά.

Το πιο διαδεδομένο  κερί για χαλάρωση και αρωματοθεραπεία είναι αυτό  με το άρωμα λεβάντας. Πώς να μην είναι άλλωστε, αφού είναι το πιο κοινό συστατικό των προϊόντων που βοηθούν στη χαλάρωση και την ανακούφιση του στρες, όπως αρωματικά έλαια, σαπούνια, λοσιόν, λαδάκια μπάνιου κ.α. Άλλα αρώματα  που χρησιμοποιούνται ευρέως στη βιομηχανία των κεριών τα τελευταία χρόνια και η φήμη τους είναι τόσο ισχυρή, αλλά και τόσο στενά συνυφασμένη με τη χαλάρωση είναι τα εξής: χαμομήλι, βανίλια, φασκόμηλο, περγαμόντο και σανταλόξυλο.


Να θυμάστε ότι το χρώμα των κεριών που χρησιμοποιούνται για σκοπούς χαλάρωσης είναι ιδιαίτερα σημαντικό και πρέπει να του δίνεται ιδιαίτερη προσοχή. Για παράδειγμα μερικά από τα πιο γλυκά και κατάλληλα χρώματα που βοηθούν στην ηρεμία σας είναι: γαλάζιο, λευκό, βιολετί και απαλό ροζ. Αποφύγετε τα πολύ χτυπητά χρώματα όπως: πορτοκαλί, κίτρινο και κόκκινο, τα οποία καθιστούν δύσκολη την πλήρη χαλάρωση και εντυπώνονται για αρκετή ώρα στο μυαλό.


Ένας πολύ απλός τρόπος για να χρησιμοποιήσετε τα παραπάνω κεριά στη χαλάρωση σας και την ανακούφιση του άγχους είναι ο εξής:  πάρτε μια βαθιά ανάσα  κοιτάζοντας τη φλόγα του κεριού ενώ είναι αναμμένη. Εστιάστε στην περιοχή βάσης γύρω από τη φλόγα  (θα παρατηρήσετε ότι έχει ένα απαλό μπλε χρώμα γύρο από το κίτρινο) δείτε πως αλλάζουν διακριτικά τα χρώματα. Συνεχίστε να παίρνετε βαθιές, ήρεμες ανάσες παραμένοντας εστιασμένοι στο κερί. Θα βοηθηθείτε πολύ εάν η άσκηση γίνεται σε δωμάτιο με απαλό φωτισμό και σαφέστατα θα έχει καλύτερα αποτελέσματα.


Μία ακόμη πολύ απλή μέθοδος χαλάρωσης με τη βοήθεια των κεριών είναι αυτή του διαλογισμού. Μπορείτε να εστιάσετε ξανά στο κερί και να αρχίσετε να κάνετε μια θετική σκέψη. Θα σας βοηθήσει πολύ αν γράψετε κάποιες από τις θετικές σας σκέψεις σε ένα φύ λλο χαρτί το οποίο  θα μελετάτε με ηρεμία καθώς θα σας συντροφεύει το αρωματικό σας κερί.

Τέλος κάτι που λίγοι γνωρίζουν είναι το πόσο αποτελεσματικός είναι ο συνδυασμός του νερού και των κεριών, και πόσο καταπληκτικά αποτελέσματα επιφέρουν.  Σας συστήνω λοιπόν να χρησιμοποιήσετε επιπλέοντα αρωματικά κεριά, σε συνδυασμό με την πρώτη τεχνική ειδικά.  Εναλλακτικά μπορείτε να τοποθετήσετε ένα κερί σε ένα μπολ με μικρή ποσότητα νερού στον πάτο και να ρίξετε επίσης μέσα μερικές χρωματιστές πέτρες ή τους γνωστούς κρυστάλλους θετικής ενέργειας, κάτι πολύ καλό όχι μόνο για τη χαλάρωση σας αλλά και για τη διακόσμηση του σπιτιού σας πιστέψτε με. 

Να θυμάστε πάντα ότι το να έχουμε αρωματικά αναμμένα κεριά είναι χαλαρωτικό από μόνο του. Είτε απλά σε εμφανή σημεία μέσα στο σπίτι, είτε γύρω από τη μπανιέρα κατά τη διάρκεια του αφρόλουτρου μας, είτε στις προσωπικές μας στιγμές τα κεριά είναι αυτά που φέρνουν την ηρεμία στην ταραχώδη ζωή μας και κατευνάζουν την ένταση μας… έτσι την επόμενη φορά που θα έχετε έντονο στρες και θα έχετε φτάσει στα όρια σας εφαρμόστε κάποιο από τα παραπάνω  tips για να απαλλαγείτε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου